fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Hmm.... že by velryba?




od Martina Sudová
 foceno Olympus PEN PL1, objektiv Olympus 14-42
 doba expozice 1/30
 clona 5,6
 ISO 1600
 blesk ne
 úpravy : archiv září 2011, základní úpravy v Zoner 13

12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

:-) výborná fotka, ta mě pořád baví :-)

Michajela řekl(a)...

2 BODY
Je možné, že už jsem ju někdy viděla?? Jinak stejně se mi líbí.

Marcela Krajčová řekl(a)...

jéé, to je nápadité? ale proč nemá ta kočka zadek? :-))))

Marcela

photo by jari78 řekl(a)...

tu si pomatuju z dřívějška, už tenkrát se mi líbila....asi bych zkusila doklonovat spodek, neměla by chybu...ale naprosto chápu, jaká rychlost to musela bejt!!!

Anonymní řekl(a)...

:) tato me rozesmala...skvela momentka! Zaneta

adelakoch řekl(a)...

Parádní fotka, jen mi chybí zadek kočky. Ale jinak super.

Anonymní řekl(a)...

5 bodů

Fotku jsem už sice viděla, ale u mě vede. Že kočka nemá zadek je mi fuk, protože vidím to okolo. Třeba jak voda teče po kachlíkách. Představuju si co si to kotě myslí .. prostě nad ní přemýšlím a to mám ráda.
A když koukám na iso a čas tak mě zrak přechází :))

Pebble

Pavla Bártová řekl(a)...

5 bodů

Autorka ví, že tohle je moje neoblíbenější fotka z jejího blogu, takže pro mě jasná volba.
Má to vtip, atmosféru, líbí se mi i kompozičně, včetně useknuté kocouří prdelky.

xdasenka řekl(a)...

Znám, moc se mi líbí, ale body jsem dala jinde jen, protože není nová.

Katy řekl(a)...

5bodů

Fotku znám a moc se mi líbí má atmošku :-))) za mě nej

Katy řekl(a)...

5bodů

Fotku znám a moc se mi líbí má atmošku :-))) za mě nej

Verunka87 řekl(a)...

Fotka se mi moc líbí - je to momentka, která se třeba nemusí opakovat :) moc mě pobavila - povedla se. A to že kočce něco chybí mi vůbec nevadí :)

Okomentovat