fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

A jako Akebie...

 Vždy se na jaře těšíme na kouzelnou vůni květů...
Martina Růžičková -Roselike
Canon EOS 550D
Objektiv Canon EF100mm/2.8L
1/250
F 2.8
ISO 400
Blesk ne
Ořez ,lehce doostřeno

8 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Co to je za kytku? Krásná!!!!

Volíla bych určitě větší clonu-aspon 5,6,aby bylo víc ostřejšího..Vadí mi tady ty 2 přední lístky rozmazaný

Anonymní řekl(a)...

Tato se mi taak moc libi!!! Libi se mi i to jak je tou nizsi clonou "mekka"... a to misto...i barvy, fakt super! Zaneta

Marti D řekl(a)...

moc hezká, ostřila bych jinak, ale nejsem autorem... vůbec květinu neznám, je moc krásná!!!

Martina řekl(a)...

Tak tuto květinu vůbec neznám...trošku mi to připomíná voskovku :-)
Jinak bych asi volila jinej úhel pohledu, né takto z boku ....asi bych ani nemusela vidět tu zeď (kámen... nevím jak to jinak napsat :-)

Lucka řekl(a)...

3 body

fotka se mi líbí, ostřila bych asi taky jinak, možná i z jiného úhlu, ale jinak barevná kombinace pěkná

Katy řekl(a)...

1bod
krásná ostrá zajímavá květena :-)

Verunka87 řekl(a)...

Moc krásná kytička - obdivovala jsem jí už dříve :) alespoň už teď vím, jak vypadá Akebie :) možná bych vzala z jiného úhlu, ale neznám podmínky :)

Martina Zímová řekl(a)...

1 bod
líbí se mi fotka jeko celek, barvy,kompozice i nízká hloubka ostrosti, co je to za kytku a odkud roste?

Okomentovat