fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Koupelnovka sprchovací




Autor: Pavla Bártová
Fotoaparát: Nikon D7000
Objektiv: Nikkor 50/1,4
Doba expozice: 1/25 s
Clona: 1,4
ISO: 1600
Blesk: ne
Úpravy: převod z RAW, úprava v DxO FilmPack
                   

6 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Tahle mě bohužel nějak neoslovila, moc nevím, co k ní napsat...

adelakoch řekl(a)...

Chybí mi tu trošku víc ostrosti, ale líbí se mi ta dětská radost a hlavně je to prostě koupelnovka :-))

Martina řekl(a)...

2 body

líbí se mi, neostrost mi nevadí :-) Líbí se mi spontálností, výrazem holčičky...prostě spontální vanovka :-)

Anonymní řekl(a)...

4 body

Vidím že je neostrá, že má malá odlesk na obličeji, ale i přesto mě něčím ta fotka moc upoutala. Je mi příjemná barevně a asi ten výraz holčičky mě dostal .. koutky mi cukají k úsměvu jak se na ni dívám. Emoce vyhrály :)
Pebble

xdasenka řekl(a)...

Nevím, nevím. Asi bych se na ni dívala jinak, kdybych holcicku znala, ale takhle by u mě letěla do koše.

Verunka87 řekl(a)...

Výraz je pěkný, ale bohužel mě fotka nezaujala. Asi mi na ní nejvíc vadí, že je to krapet neostré.

Okomentovat