fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Nejlepší den v životě






Mami, dneska je nejlepší den mého života! Na zápas přijel Horváth a podepsal se mi na ruku. Už se do konce života nebudu mýt! :-)


 Autor: Dagmar Nesvadbová
 Canon EOS 550D
 pevná 50tka 1,8
 ISO 100
 čas 1/200
 f2,8
ořez a úprava jasu, vyvážení bílé




7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

tak to je taková antikoupelnovka :-D jestlipak mu to ještě pořád drží? :-D jinak foto je moc povedené, ostrost, oči, ... fakt se mi to technicky líbí eňo ňuňo ;-) co mě trochu ruší, moc oranžové (já vím, asi omezené možnosti stran pozadí)

photo by jari78 řekl(a)...

V náhledu jsem přemejšlela, proč asi koupelnovka, po přečtení je mi to jasný!!! Moc hezká fotka!!!

adelakoch řekl(a)...

Nebýt popisu u fotky, tak váhám, jestli sem fotka patří, ale po přečtení jsem se zasmála. Úplně chápu, že se synek nechtěl mýt ;-)

Martina řekl(a)...

Výbornej nápad, koupelnovka nekoupelnovka,rozesmála mě :-)Barevně mě nesedí, vidím jí hodně do oranžova, jako kompletně...ale možná, že je to monitorem...mimochodem, krásnej kluk :-)

Anonymní řekl(a)...

Takový čmáranec a kolik radosti to udělá co? :D Dobrá antikoupelnovka :)
Pebble

Pavla Bártová řekl(a)...

Kompozice působí hodně stíněně a barvy vidím do oranžova. On má ale fajn výraz (a je to moc hezkej kluk).

Verunka87 řekl(a)...

Super nápad :) i když těmto barvám nefandím, tak vím, jaké to je, když se Vám někdo takový upíše :) jinak jí také vidím krapet do oranžova :)

Okomentovat