fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Spojí se?

ARCHIVNÍ

od Jana J. (Mišmaš)
fotoaparát: Canon eos 1000D
objektiv: Canon EF 55-250mm f/4-5,6
ISO: 100
Clona: 5,6
čas: 1/200
blesk: ANO vestavený
úpravy: převod z RAW, jas, kontrast,

8 komentářů:

xdasenka řekl(a)...

Na mě moc oblejsknuté, ale zachycený okamžik pěkně!

Anonymní řekl(a)...

Vždy se spojí :D
vadí mi tam ty červené body, nevím co to je .. moc kontrastu? kazí mi to dojem z čisté jemné fotky.
Pebble

Martina řekl(a)...

Kapičkové mám moc ráda...já bych to nevyfotila :-)
Tady mi vadí moc té bílé, nevím zda je to bleskem, nebo úpravou .

photo by jari78 řekl(a)...

tyhle kapkovky mám moc ráda, tady mi taky jako holkám hore nesedí moc to přesvícení, úplně se ztratila hladina, která by tomu dala větší grády...

Káťa řekl(a)...

u mě klasika, srovnala bych jí a tajy mě ruší to oblejsknutí.

Pavla Bártová řekl(a)...

Na mě moc světlé, ale ty barevné přechody jsou fajn.

Verunka87 řekl(a)...

Musím souhlasit s komentáři výše - vadí mi tam to přesvícení. Což je škoda, protože kapičkové fotky se mi líbí

Martina Zímová řekl(a)...

kapička pěkná, ostrá, dvoubarevná, ale to přesvícení kolem mi taky vadí

Okomentovat