fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Válka barev


Jitka B. - Vojtěch B. Radostznakupu
canon eos 550d
objektiv: 100 mm
ISO 100,
clona 2.8,
čas 1/250
blesk: ?
úpravy: expozice , kontrast

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Super válka barev. Korálky kam se podíváš ..
Na mě trochu víc barevné, ale k tématu to sedne.
Pebble

Martina řekl(a)...

Jsem čekala, se přiznám ,něco kreativnějšího...takový korálky v pohybu, to by se mi líbilo moc...ale ten úklid...brrr:-)

adelakoch řekl(a)...

Krásné barvičky :-)

photo by jari78 řekl(a)...

Líbí se mi.

xdasenka řekl(a)...

Barvy vidim dost pritazene, jinak ale kompo fajn.

Anonymní řekl(a)...

2. body

tady ty barvy vyloženě křičí :-) Nápad se mi líbí!

Jana J. (Mišmaš)

Verunka87 řekl(a)...

Barvy jsou hodně výrazné. Moc se mi to líbí - i když by mě zajímalo, jak by to vypadalo v pohybu :)

Káťa řekl(a)...

Tady vidím barvy už moc. Nápad dobrý.

Martina Zímová řekl(a)...

1 bod
tahá to za oči, ale mě se to líbí

Okomentovat