fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Budeme tam první !!!!


 Naše první navigace, na první projížďce, nás dovedla do cíle jako první :-))


Simona Bláhová (filaka75)
Canon EOS 1000D
objektiv: Canon 50/1,8 II
clona 1,8
čas 1/640 s
ISO 200
blesk ne
úpravy : převod z raw, úprava histogramu, křivky, kontrast, gamma, sytost, vinětace

10 komentářů:

Lucie Hrabcová řekl(a)...

Za kouzlo podvečera a měkké světlo 3 body

Lucka řekl(a)...

2 body

Hezký námět a pěkné zpracování. Světlo se mi také moc líbí.

Lenka řekl(a)...

Zajímavý nápad, spodek fotky s navifací je už trochu víc tmavý, hořejšek super.

Kristin řekl(a)...

4 body - Moc se mi líbí nápad a ta podvečerní atmosféra :)

Markéta řekl(a)...

2 body - líbí se mi atmosféra, která z fotky vyzařuje..v souvislosti s názvem fotky by mi ještě přišlo dokonalé, kdyby byl na navigaci ten cílový praporek..;-)

Káťa řekl(a)...

2 body

krásné světlo!!!

Martina řekl(a)...

Měla jsem jí v užším výběru, ale nakonec body nezískala...něco mi tam vadí...možná, že není vidět cesta před autem....na druhou stranu ten vršek fotky je zajímavý nebo je to něco jiného, co mi tam nesedí....

photo by jari78 řekl(a)...

2 body

dobrej nápad, krásnej bokeh:-)))

Anonymní řekl(a)...

Tady se přiznám že vůbec nevím, mě to vůbec nic neříká, tak se omlouvám :)Pebble

xdasenka řekl(a)...

4 body
Skvělý nápad a fotka se mi líbí!

Okomentovat