fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

První druhý zub



Autor: Dagmar Nesvadbová
Canon EOS 550D, pevná 50 1,8
ISO 100, čas 1/2000, f1,8
ořez a úprava jasu, sytost

5 komentářů:

Lucie Hrabcová řekl(a)...

Kdyby bylo dítko celé, takhle mě to dost děsí :D

Markéta řekl(a)...

1 bod.. je fakt první..:-) tahle fotka mě nutí přemýšlet co se asi událo..a navíc pěkná slovní hříčka v názvu

Martina řekl(a)...

Mě se tento ořez líbí..musím se mu koukat jen do té pusy :-) Dala bych jí do černobílé ( jsem hrozná, víííím :-)) A doufám, že jsou to kapky z bazénu a né slzy :-D

photo by jari78 řekl(a)...

Tady fakt nevím, pořád se mi vybavuje obrazovka u mého zubaře, kde neustále běhají fotky z různých zubních zákroků....

Lenka řekl(a)...

Víc by se mi líbila s celou hlavou, máme doma podobnou, akorát u nás to byly první druhé zuby (bereme to rovnou po 2)

Okomentovat