fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Orientální


jak jistě víte, můj koníček je vyrábění bižuterie a tím že je výrobek hotový to nekončí, mám ráda, když se mi podaří do obrázku zachytit i příběh.

od Jitka Bolinová
 CANON EOS 550 D
objektiv 50/1,8
 ISO 400,
čas 1/250,
clona 5,6
Foto z archivu.

5 komentářů:

adelakoch řekl(a)...

4 body
Krásné spojení koníčku a nádherné fotky. Jen mě trošičku ruší ten "pytel"? v pozadí, ale neva, malá je nádherná.

Martina řekl(a)...

Fotka je moc hezká, pro mě známá....tvé výrobky se mi moc líbí a malá je tu nádherná :-)
Škoda toho rušivého pozadí....

xdasenka řekl(a)...

Fotečka se mi líbí, malá je kouzelná, čelenka naprosto úchvatná, jen bych k tématu uvítala fotku z výroby. :-)

Kateřina Vítová řekl(a)...

máš šikovné ruce, já bych na tohle neměla nervy!!

photo by jari78 řekl(a)...

To pozadí mě tam dost ruší, clona 5,6 je na takovouhle fotku podle mě hrozně vysoká....jinak by byla moc hezká

Okomentovat