fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

stopy nekonečna


ivca+tobísek, ID 13061 foceno Canon 1000d
objektiv Canon 1.8/50,
bez blesku,
ISO 100,
expozice
1/3200,
clona 1.8
úpravy - dotažení expozice, doostření, rotace, +vibrace.

5 komentářů:

JaninaMina řekl(a)...

3. body

moc se mi líbí jak je fotka rozdělená stínem, i kompozične mi sedí, z fotky sálá klid a vyrovnanost. Akorát pravý horní roh mě trochu ruší...

FRENN FUN photo řekl(a)...

Napad dobry, provedeni se mi osobne moc nezamlouva. Rusi me prava strana a kompozici bych si taky predstavovala jinak. Libilo by se mi to cele jednodussi.

Martina Zímová řekl(a)...

mám podobný pohled jako Žaneta (Frenn) celkově to na mě působí chaoticky, ten pravý horní roh i to světlo a stín..

photo by jari78 řekl(a)...

Mně naopak stín a světlo ruší, souhlas s holkama výše, míň tam toho a bylo by to lepší.

Martina řekl(a)...

Dle mého to světlo a stín dělá fotografii zajímavější...mě vadí, že okolní předměty...kamínek , pidi hrábě....a ten pravý horní roh.
Jinak hezký nápad :-)

Okomentovat