fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Babí léto





Jitka Bačíková (šibálek08)
fotoaparát: Canon 600D
objektiv: Canon 18-55 mm F3,5
čas: 1/40 s
ISO: 100
clona: 22
blesk: ne
úpravy:  expozice, kontrast, živost, sytost, gamma

4 komentářů:

Martina řekl(a)...

bohužel architektura mi moc neříká....zdá se mi, že to na mě padá ze všech stran ....

adelakoch řekl(a)...

Líbí se mi ta úprava, pěkně podtrhla barvy, ale nějak se mi nezdá ořez, chybí ten kousek věžičky, chtělo by to kousek poodstoupit.

Lucka řekl(a)...

Tahle fotka mě moc neoslovila, přijde mi to nějak rozmázlé, nevím jestli to tedy nebyl záměr ...

Anonymní řekl(a)...

chvíli jsem si říkala, jestli to není HDR, není to špatná úprava, ale něco mi tam nesedí, neumím popsat co

Jitka B. Vojtěch B. Radostznakupu

Okomentovat