fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Kajínkovo babí léto

      Kdo poznal Mírov? V údolíčku se válí mlha, všude kolem krásně barevno a slunečno, že by schválně?


Adéla Köchrtová (adelkakoch)
Canon Eos 1100D,
objektiv Tamron 70-300mm,
F 14,
čas 1/100,
ISO 100,
blesk ne
Úpravy - převod z RAW, doostření, odstranění šumu, efekt Mapování tonality, ořez

3 komentářů:

Martina řekl(a)...

Jak jsem již psala...málo která krajinka se mi líbí.....mlha pěkná, ale chybí mi tam více světla ...je to moc tmavé .

Lucka řekl(a)...

Krajinky mám moc ráda ... tady to možná chtělo přechoďák, přijde mi moc světlá horní polovina fotky a spodní zase moc tmavá. Ale je to moc hezké místo :)

Anonymní řekl(a)...

3 body, prostě to není sice klasický babí léto, je to mrazivá chladná fotka ale hrozně se mi líbí ;-) s tím přechoďáekm souhlasím, určitě by se to ještě dalo doladit

Jitka B. Vojtěch B. Radostznakupu

Okomentovat