fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Kladenská romale romantika

původně jsem šla fotit město, ale zastavil se mi tam páreček a začal se líbat, už jsem teda nestihla poštelovat foťák, cvakla jsem to s hroznými hodnotami a hodně tmavé, takže je z toho spíš taková malbička dodělávaná :-), ale mám jí moc ráda.
Jméno: Helena Ulrychová - jujuhele
Nikon d3100,
objektiv nikkor 18-55mm
1/125,
 clona 9,
ISO 100
blesk ne
úpravy- převod z RAW,zeslabení stínů, zřetelnost, světla, barvy, křivka, redukce šumu

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

3 body

ale ono to nějaký to svoje kouzlo má, není to naprosto dokonalý, jako na tomhle světě máloco, to ne, ale má to právě svůj efekt!
Jitka B. Vojtěch B. Radostznakupu

Martina řekl(a)...

pěkná náhoda, kvalita fotografie je již zmiňována....také mi to připomíná omalovánky :-)

Unknown řekl(a)...

2 body

líbí se mně právě ti zamilovaní, ikdyž osobně je na fotce na mě barvy moc a to mám barevné fota moc ráda:-)

Okomentovat