fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Dveře - detail



Od: Mirka Dudkova - mirri 76
Fotak-Nikon D3100

objektiv 18-55
Doba expozice: 1/200
Clona: 4,2
ISO: 200
Blesk: ano
Úpravy: ořez, kontrast, jas, doostřeno

12 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Tahle mě bohužel tolik nezaujala, možná kdyby tam byl ten motiv jen jeden a k tomu klíčová dírka, nevím....

gugina řekl(a)...

tady je toho nějak moc, nevím, na co dřív koukat

Anonymní řekl(a)...

fotka je pěkná, mě zaujala, ale klidně bych to doladila nějakýma dalšíma úpravama. Jitka /Vojtěch B./

Martina Zímová řekl(a)...

přidávám se k Jarce, taky mě to moc nezaujalo, stačil by jeden andělíček a klika...

Martina řekl(a)...

Nevím co napsat...ruší mě ten druhý anděl, mám pocit jako by byl v zrcadle:-(

Katka Marečková řekl(a)...

Souhlasím s holkama, taky je toho tam na mě nějak moc

Lucie řekl(a)...

Zajímvaé, pěkné, ale volila bych jiný pohled, jinou kompozici.

Unknown řekl(a)...

Nevím co napsdat, na téhle fotce mě nejvíce zaujala barva dveří, ta se mně moc líbí :-))

Věra Davidová řekl(a)...

Krásné dveře. A jinak také souhlasím s holkama, líbil by se mi víc menší detail.

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Jejda Mirko dveře jsou parádní. Já úplně vidím vlevo detail na klíčovou dírku a k tomu jeden andílek. Ta klíčová dírka úplně svádí k nakouknutí.

radobelina řekl(a)...

Mirko, dveře vypadají moc hezky. :-) Asi bych taky zvolila jen jednu část s andělíčkem a kliku. :-)

Mirka řekl(a)...

Priznam se,ze jsem nevedela,jak ty dvere orezat.Ted kdyz na to koukam,tak bych je zabrala uplne jinak.:-)Byl to takovy rychlocvak cestou z mesta..

Okomentovat