fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Dveře


Od: Lucie Kopřivová
Nikon D90

objektiv pevná 50
Doba expozice: 1/320 
Clona: 4,5 
ISO: 320 
Úpravy: klonovacím razítkem jsem odstranila zámek na dveřích a zaklonovala zeď, kde byla díra, pak v Lightroomu přidala černou

14 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

5 bodů

Vím, že tahle fotka původně nevznikla kvůli téhle soutěži, ale to mi vůbec nevadí, už jsem ti to psala na MMB, je krásná, moc se mi líbí a pořád se k ní vracím.

DajuschkaV řekl(a)...

se mi tady ty dveře trošku ztrácí za tím párem...jinak fotka hezká

Anonymní řekl(a)...

tuhle fotku už znám z dřívějška, takže se k ní nebudu moc vyjadřovat,....... líbí se mi ty rifle :-))))) Jitka /Vojtěch B./

Katka Marečková řekl(a)...

Krásná fotka, ale spíš než na dveře musím stále koukat na ty mladé.

gugina řekl(a)...

krásná fotka, líbí se mi nálada, barvy, kompo...jen ty dveře jsou tam takové ztracené

Martina Zímová řekl(a)...

moc krásná fotka, jen ty dveře nejsou hlavním motivem, měla jsi počkat až se dotento a potom je cvaknout :-)

Martina řekl(a)...

Ach to mládí :-)...líbí se mi ty mechové schody, ale dveře, bohužel :-(

Lucie řekl(a)...

Tak tak, přidávám se k Martině Z. :)

Anonymní řekl(a)...

Fotka se mi moc líbí, nemám co bych vytkla. (Lenka R-Lenrei)

Unknown řekl(a)...

Škoda, že jsem ji již viděla v týdnu před soutěží u tebe na FB. Jinak je moc hezká, vevedená a nemám co bych vytýkala.

Věra Davidová řekl(a)...

Moc krásná fotka. Nemá chybu. Jemná, něžná, zaláskovaná....

radobelina řekl(a)...

Fotka je moc hezká, ale dveře se bohužel za mladým párem ztrácejí a oči se tak upínají na ty dva.

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Souhlasím s Radkou ..... dveře jsou pěkné, určitě by vynikly i bez mlaďochů :-)

Mirka řekl(a)...

Moc pekna fotka,ale dvere jsou tu az na druhem miste.Urcite by byly pekne i bez toho paru...

Okomentovat