fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Ty oči


Autor: Jitka B. - Vojtěch B. radostznakupu
Fotoaparát: Canon EOS 550D
Objektiv: Canon 100
Doba expozice: 1/60
Clona: 2,8
ISO:3200
Blesk: ne
Úpravy: převod do čb, křivky, kontrast

13 komentářů:

Janina Mina Jandová řekl(a)...

Jíťo, moc mě to mrzí, ale tahle fotka mě vůbec nezaujala. Ani tématicky, ani provedením. Vadí mi chybějící kus ucha, naopak mi tam přebývá karabinka od vodítka... a celkově ta kompozice za mě tentokrát nee...

Bára řekl(a)...

Mě se ten hafuša moc líbí, ale nějak mi to nesedí k tématu, přijde mi hodně místa vpravo a u psíka zase málo

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Jituš, tady mi to přijde takové divně řízlé. Někde je místa málo, někde moc. Měla jsi k němu naklonovat toho vašeho čivaváka, jak mu stojí na čumáku :-)))

Petra K. řekl(a)...

Jitko tenhle snímek mě příliš nezaujal ... pořád koukám na tu karabinku .... chybí mi tam protistrana kontrastu.

Anonymní řekl(a)...

šmarjá holky vy tam ten kontrast nevidíte? :-DDD jak je ten pes kontrastně zbarvenej, a hlavně ty výrazný oči to je kontrast sám o sobě :-)))))) to byl takový rychlocvak z výstavy, ale já v něm ten kontrast viděla, no tož to dobrá, přijímám že fotka nemá s kontrastem co do činění a tudíž je zcela blbá :-DDD jinak tohle je kříženec vlka, takže mi přišlo i kontrastní potomek vlka v lidských rukou.. nicméně chápu že Vás ten kontrast v tom nijak nezaujal :-))))))

Verunka87 řekl(a)...

Pes je to nádherný - o tom žádná :) Ale k danému tématu mi to nesedí :( a jak už napsaly holčiny, taky bych řízla trochu jinak :)

Simona Bláhová řekl(a)...

Jity, tohle mě neoslovilo. Možná v barvě by to bylo zřetelnější ty oči ... nevím, fakt přemýšlím, co ti napsat, aby tě to potěšilo :-))

Anonymní řekl(a)...

Simi mě to nemrzí fakt ne, já původně nevěděla jestli vůbec něco pošlu resp. jsem zvažovala poprvé neúčast, a ten pes má fakt kontrastní barvu a oči, takže mě napadl jasnej kontrast při pohledu na to foto. OHledně kompo, vůbec jsem neřezala, takhle jsem měla fotku už z výstavy, i když jsem věděla že není dobrá, tak mi přišla aspoň kontrastní :-))))))

Jitka

Roselike řekl(a)...

Fotka se mi líbí, ale něco mi na ní vadí . Možná si ji mohla říznout a dát jen hlavu s těma kontrastníma očima, ty má pejsan nádherné .Ale ČB je nádherná ..

Martina řekl(a)...

Zlato :-) ty už vidíš kontrast všude, viď! Mě se kompo líbí, pes je úžasnej, že je to kříženec vlka bych nepoznala i kdyby jsi mě rozkrájela a do těch očí čučím už od včerejška a taky nic...:-)))

Pavla Bártová řekl(a)...

S kontrastem se dost peru a nenacházím, ale jinak je to docela fajn - uříznuté ucho sice trochu chybí, ale jinak je to docela pěkně poskládané, ten pruh na podlaze to dobře doplňuje

Věrka řekl(a)...

Jitu, já tě potěším. Kožuch prostě kontrastní je a basta a oči taky! Já zase pořád kukám na to řízlé ucho, no. Jsme ti naložily, viď?

Lucka řekl(a)...

U téhle fotky mě oči zaujaly hned a ten kontrast tam vidím, jen bych to asi trošku ořízla ... každopádně je to charismatický hafan :)

Okomentovat