fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

POZOR, KOČKY!


autor: Jitka Bolinová -Vojtěch
fotoaparát: canon eos 550 D
objektiv: 100mm
clona:  2.8
čas: 1/500 
ISO: neuvedeno
Blesk: neuvedeno
úpravy - dorovnání (ořez), obnovení světel, úprava teploty, úprava kontrastu, světel a stínů

7 komentářů:

LuciPísek řekl(a)...

značka pěkná, ale jako fotka me nezaujala, vadi mi tam to jehlici vpravo

Martina řekl(a)...

4 body

Líbí se mi, je to originální...jednoduchá kompozice, pro mě příjemná atmosférou...škoda, že okolo zrovna nešla nějaká ta živá kočka, to by byla pecka :-)

Luciik řekl(a)...

Tahle fotka na mne pusobi trochu sci-fi. Zajimave upravy, zajimave upozorneni :)

Pavla Bártová řekl(a)...

4 body

Mě ta fotka prostě baví, obsahem i barvama - krásný teplý, zlatavý základ s červeným akcentem.

Hemberka řekl(a)...

Hezké barvy, i nápad. To máte někde v ulici?

photo by jari78 řekl(a)...

2 body
tohle je hrozně moc zajímavý, líbí se mi a jsi to přesně ty!

Verunka87 řekl(a)...

1 bod - musela jsem se smát :) fakt se mi fotka líbí a je taková hravá :) chtěla bych vidět ty kočky, co tam jsou :D

Okomentovat