fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Zátiší s tulipány


od: Simona Bláhová (fialka75)
Canon EOS 1000D
objektiv: EF50mm f/1.8 II
Doba expozice: 1/320 s
Clona: 1,8
ISO: 800
Blesk: NE
Úpravy: převod z RAW, úrovně, křivky, gamma, kontrast.

7 komentářů:

LuciPísek řekl(a)...

víc by se mi líbil jen jeden tulipán, aby vynikl, takhle mi přijde, že je to takové nevýrazné - nepřítáhne to oko.

Martina řekl(a)...

Je tam těch tulipánů na mě moc, jsou slité hodně dohromady...stačil by doopravdy jeden v pěkné vázičce...jinak se mi fotka líbí světlem a svou měkkostí....rámeček bych také nedávala, je tam zbytečný

Luciik řekl(a)...

Světlo, kompo, květiny - moc libi. Nevadi mi, ze jich tam je vic, libi se mi, ze to vytvari hodne barevny obrazek.. Jediny, co bych zmenila je ten ramecek. Bez ramecku.

Pavla Bártová řekl(a)...

V podstatě souhlasím s komentáři výše, nemám co dodat.

Hemberka řekl(a)...

Barvy, světlo i to černé pozadí se mi líbí moc. Ale vadí mi ten ořez, prostě pořád koukám na ten horní uřízlý květ.

photo by jari78 řekl(a)...

Líbí se mi, nemám problém s ničím výše uvedeným

Verunka87 řekl(a)...

Spíš bych volila jeden tulipán do nějaké vázy a něco k tomu přidat :) jinak bych taky dala přednost fotce bez rámečku

Okomentovat