fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Kdo si hraje, nezlobí ....


...ikdyž v tomhle případě se zlobí pořád někdo:-)
Hrát člověče nezlob se s dětma je naším velkým koníčkem nejen na dovolených, kde jej hráváme do pozdních večerních hodin při svíčkách .....


od: Simona Bláhová (fialka75)
Canon EOS 1000D
objektiv: EF50mm f/1.8 II
Doba expozice: 1/30 s
Clona: 1,8
ISO: 1600
Blesk:  ne
Úpravy:  úprava expozice, kontrast, vyvážení bílé, odšumění, převod z RAW

4 komentářů:

Martina řekl(a)...

Tohle se mi moc nelíbí...kompozičně mi to nesedí....ruší mě ty světla z těch svíček.

xdasenka řekl(a)...

Také mě moc nezaujala.

JaninaMina řekl(a)...

4. body

mě se to líbí, fotka má pro mě zajímavou atmosféru, svíčky mě neruší, ale doplňují fotografii...

photo by jari78 řekl(a)...

Na mě je tam toho moc, víc bych do toho fikla:-)))

Okomentovat