fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Všechno prozkoumám !!!


Můj syn je velký průzkumník, každá díra, každý kout ho velmi zajímá a většinou musí prozkoumat. Né jinak tomu bylo s touhle trubkou .....dá se říci, že je to jeho koníček všechno prozkoumat :-D)



od: Simona Bláhová (fialka75)
Canon EOS 1000D
objektiv: EF50mm f/1.8 II
Doba expozice: 1/160 s
Clona: 2,2
ISO: 200
Blesk: NE
Úpravy: úprava expozice, vyvážení bílé, přidání světla, kontrast, jas, převod z RAW

5 komentářů:

Martina řekl(a)...

Tohle není špatná fotka...chybí mi tam více světla a možná by se mi líbila více barevná...je to takové mdlé .....nebo hezký převod do čb .

xdasenka řekl(a)...

Zajímavý koníček :-) Úvítala bych více světla v obličeji.

Kateřina Vítová řekl(a)...

zajímavá fotka, jj v čb by mohla vypadat ještě zajímavěji!!

Irena Bublíková řekl(a)...

2body
více světla a byla by výborná, přesto zajímavá fotka

photo by jari78 řekl(a)...

Jak dostat víc světla do tmavý roury, co? Mně se líbí, souhlas s Káťou, taky by mě zajímala v čb

Okomentovat